maandag 10 maart 2008

Twee weekjes thuis

Zondagmorgen wat langer geslapen. Sarah was bij mij in bed gekropen, de papa is geen langslaper die staat op als hij wakker is. Had aan Sarah gezegd dat ze een douche moest nemen. Ik naar beneden, Sarah lag nog te slapen in ons bed. Met het middageten begonnen en plots klopte Sarah op de badkamervloer (met haar krukken denk ik). Toen in boven kwam zat Sarah in bad (wij hebben een zitbad). Ze had een douche genomen maar vond haar daar toch niet echt goed bij, had dan maar water laten lopen in het bad en had zich in bad neergezet en haar rechterbeen in een, denk ik, onmogelijke positie op de badrand geïnstalleerd en gezien haar spieren dit niet meer gewoon zijn(vroeger deed ze dit regelmatig), deed haar been pijn en kon of durfde ze niet uit bad want ze had pijn. De papa er bij gehaald en die heeft haar dan uit het bad gepakt. Haar kleren aan gedaan en ze liep al terug rond met haar krukken. 't Ja voorzichtig zijn is nog steeds de leuze en acrobaten toeren die moet ze nu niet gaan uithalen. Ik vroeg haar of ze soms ook zinnens was om van de trap af te springen en ze antwoordde bits "Och jong, ik spring niet van de trap of tegen een muur zoals Samson vroeger" Enfin een half uurtje later was het voorval al vergeten. Middag gegeten en daarna naar oma. Daar haar hart opgehaald aan balletjes met krieken die de oma voor haar had klaargemaakt en dan op tijd terug naar huis want daar stond nog een strijk op mij te wachten. Naar Eurosong gekeken en ja haar favoriet won, de mijne niet, maar ja smaken verschillen hé. Op tijd naar bed want het zou weer vroeg dag zijn.

Geen opmerkingen: