donderdag 13 maart 2008

Chemo 11 uitgesteld

Die paar dagen extra thuis geven me wel de kans om een en ander te doen dat verleden week de mist ingegaan is met die koorts van Sarah en de bijhorende opname.
Naar de boer geweest in Nodebais achter aardappelen, naar de Colruyt geweest voor inkopen enz. Vanmorgen heb ik de helft van het dak van de veranda afgeschuurd, de andere helft is voor een andere keer want daar liggen van die speciale doeken op en die moeten er eerst terug af en de helft was al meer dan genoeg voor mijn rug. De kattepoten zijn van het dak afgeschuurd en straks staan er wel nieuwe op als het hier poezen défilé is (hoewel de laatste tijd is het merkelijk geminderd die défilé). De bomma heeft één of ander virale infectie opgelopen, wat wil je ze komt niet buiten en zit hier constant in een temperatuur van zo'n 25° C ik kan hier al bijna een beach party gaan houden alleen het zand en het water mankeert nog, de warmte is er al. Maar ja de bomma zit een god ganse dag in de zetel de snoezelen en normaal dat die kou heeft. Sarah amuseert zich met computerspelletjes en kruiswoordraadsels en haar schoolboeken.Zij foetert wel op de bomma van als ik maandag terug uitstel krijg enz .... En de bomma die slaapt dan nog half en antwoordt dan er compleet naast. Ambiance in de keet verzekerd !
De huisdokter is zonet komen bloedprikken bij Sarah, ik ben echt benieuwd wat daar uit zal komen ! Morgenvroeg kennen we de resultaten.

Geen opmerkingen: