donderdag 19 juni 2008

VAKANTIEKAMP AAN EEN ZIJDEN DRAADJE VOOR SARAH

Woensdagavond : help ik heb aften in mijn mond en er is er een van open !
Daar gaan we weer, geen koorts, extra laten spoelen (ook geen goed gedacht want die open aft zorgde voor de nodige pijn) en contramal gegeven.
Donderdag 19/6 : vandaag naar GHB voor bloedcontrole. Lieve onmiddellijk ingelicht ivm de opkomende aften. Afwachten wat de dokter zegt. Hemoglobine gezakt naar 9.5, plaatjes gezakt naar 67.000 en WBC : 700, gene vette dus. Dokter zegt van af te wachten 't kan beteren (normaliter dalen haar WBC nog tegen maandag dus ....) en te bezien hoe ze zich morgenavond voelt alvorens te beslissen of ze aldanniet mee op vakantiekamp gaat. Ze kan in de gegeven omstandigheden mee en als het erger zou worden of zo dan wordt ze terug naar Leuven gebracht. Sarah's gezicht spreekt boekdelen : die ziet dat scenario helemaal niet zitten, die wil niet liever dan nu knusjes dicht bij de mama zitten en hopen dat het zich allemaal niet doorzet.
Op dagzaal was er deze morgen niet echt veel volk, Rick, Bujumin, Lore, Lotte, Jordi, Daantje, Menno en nog een kindje dat we niet kennen. Jordi is morgen jarig en we werden allen opgevorderd om te zingen voor hem. Het feit dat we (mama's en oma's) zeiden dat het kattegejank zou worden of dat het buiten ging stormen mocht niet baten. Wij dus (mama's, oma's én kinderen) onze kelen geschraapt en op z'n zondags "Happy Birthday" gaan zingen voor de jarige. En zie daarna was het aan het regenen, tja je mag het lot niet tarten hé. Hopelijk komt er geen storm van.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Sarah,

Hopelijk kan je toch mee op kamp, 't is toch een verzetje waar je naar uitkeek, meen ik.
Nog een dikke knuffel vanuit Wilsele voor die laatste loden blokken die je de komende weken nog moet zien af te schudden.

amuseer je op kamp en tot binnenkort!
Sof en co

Anoniem zei

Hey Sarah,
Ik hoop dat je meekan want ik kijk er ook al naar uit zenne !
Verzorg U maar goed en het zal wel lukken.
Ik duim alvast mee !
Dikke knuffel,
Britt

Anoniem zei

Hei Sarah,
Ik zag dat je er deze morgen toch niet was. Ik vind het heel jammer voor jou dat die stomme aften je telkens weer te pakken hebben!
Hopelijk ben je niet te teleurgesteld. Zeg maar tegen je mama dat ze je deze week dan extra moet verwennen!
groetjes en misschien tot binnenkort weer eens.
Katleen en Jenske

Anoniem zei

Hey Sarah,
Jammer dat je er niet bij bent.
Maar zoals de mama van Jens zegt, laat U maar goed soigneren.
Dikke knuffel,
Britt en An

Anoniem zei

Hallo Sarah,

Hopelijk heb je niet teveel last van je aften en ben je toch nog mee op kamp. Jan is extra bekomen van zijn weekje uitstel en hopelijk kan hij starten maandag want anders heeft hij het kamp voor niets gemist.
Groetjes van Nancy(mama van Jan)
en van de rest van de familie hier
Tot in juli misschien want dan ben ik terug van dienst maar dan heb jij je laatste chemo waarschijnlijk al achter de rug.