woensdag 9 juli 2008

We zijn er "bijna" van af ! (cross your fingers)

Maandag : niks speciaals ze zit wat in haar boeken te snuffelen en begint terug aan haar NW te werken. En het is weer pik op pik met ons bomma die twee zou ik soms wel eens samen in een kooitje willen zetten dat ze eens leren over een te komen, hoewel soms zijn het wel vier handen op een buik hoor, als het hen zo uitkomt.
Dinsdag : ze is vroeg uit de veren want ze gaat met oma naar de markt in Tremelo en dan moet het vooruit gaan. Naar de markt geweest tussen de regenbuien door en haar bij oma en peter gelaten tot 's avonds. De papa brengt haar mee terug naar huis. In de late namiddag krijgt de bomma weer een pijnaanval om u tegen te zeggen ze huilt van de pijn 't is gewoon niet te doen en ik voel me zo machteloos van die rug met Voltarengel in te smeren alleen kan zo'n pijn niet overgaan. 't Mooie weer zal hier ook wel zijn rol spelen maar toch. De bomma kruipt vroeg onder de wol en slaapt toch de ganse nacht (zucht).
Woensdag : Rond 8 u is het weer van dat ons bomma krijgt weer zo'n aanval. De thuisverpleegster vindt het ook niet normaal meer enfin deze keer duurt het niet zo lang en ons bomma kan zelfs rode bessen kuisen, ze wil persé iets om handen hebben. Niet altijd gemakkelijk maar ja. Sarah besluit 's middags zelf préparé klaar te maken en de bomma krijgt een lachbui als ze ziet hoeveel potjes kruiden en potten saus ze daarvoor op tafel zet en natuurlijk zit het er weer tegen en hoe kwader Sarah wordt hoe erger bomma's lachbui wordt,ik moet eerlijk gezegd ook deftig op mijn tanden bijten om niet in een lach te schieten. Er komt dan toch een "wapenstilstand" en de namiddag verloopt rustig, de bomma slaapt in de zetel en Sarah werkt aan haar NW en ik haal mijn naaimachine uit om wat verstelwerk te doen. Sarah vertelt me dat ze het gevoel heeft dat "alles laag staat" en dat ze denkt dat ze morgen als ze op controle moet naar GHB bloed of plaatjes moet krijgen. Allee afwachten dus of haar voorgevoelens kloppen. Ondertussen zitten mijn twee "dochters" één van 88 en één van 16 alle twee te gieren van het lachen met iets "stoms" op TV, af en toe zou ik ze allebei toch .....

Geen opmerkingen: