donderdag 25 september 2008

't Kort af : weer aan de slag


Yep, volgende week is het dus zover : donderdag ga ik weer aan de slag. Zit wel met wat kriebels want er is in het bedrijf zoveel veranderd dat ik zo het gevoel heb aan een "nieuwe" job te gaan beginnen, werken voor een nieuwe baas enz enz maar als van gewoonte zullen we de strijd maar aangaan zeker, er zit toch niets anders op.
Sarah doet het tot nu toe nog altijd goed. Verleden zaterdag naar Bobbejaanland geweest. Leuke dag gehad, de weergoden zaten ook mee want het bleef droog (hoewel die wilde rivier ahem) Een aantal patiëntjes terug gezien - leuk. Spijtig vond ik dat er in het park nergens zo geen "ontmoetingspunt" was vastgelegd, ik had zo het gevoel "los gelaten" te worden zo van trek uw plan. Er waren ook verschillende firma's die blijkbaar op dezelfde dag hun "familiedag" hadden georganiseerd. Maw een hele grote groep mensen en daartussen uitvissen wie er was en wie er niet was. Desalniettemin was het een fijne dag, ik 's avonds stik kapot om nog maar van Sarah te zwijgen - maar ze vond het meer dan de moeite waard. Een aantal mensen "gemist": Bram, Lies, Stephanie - hoewel ik denk een glimp van de papa van Stephanie opgevangen te hebben. Enfin ik hoop dat "iedereen" het naar omstandigheden goed stelt. Het is zo een hart onder de riem te zien dat de kinderen het goed maken, dat geeft mijn "moed" verse impulsen want ik moet bekennen dat soms de schrik mij nog om het hart slaat maar ja bij welke ouder niet. De daver zal ons wel nog een hele tijd en misschien de rest van ons leven op het lijf zitten.
Gisteren ook nog Leuven kermis afgesloten met de familiedag - dan is alles iets goedkoper - met een groot pak smoutebollen voor ons allemaal. Lekker hoewel mijn maag-/darmstelsel toch de nodige signalen uitgezonden heeft van de nacht maar ja dat hoort er dan maar bij. Strakjes effen bij Evelyn op bezoek gaan in Pellenberg - belofte maakt schuld.

Geen opmerkingen: