zondag 11 mei 2008

Pinksterweekend

Prachtig weer. Toch effen gezondigd (mea culpa) en met Sarah gaan winkelen voor de kledij voor de trouw van nonkel Gunther. Sarah heeft alles, zucht. Ik begon al schrik te krijgen dat ik nooit in de winkels zou geraken met haar maar ze stelde het zaterdagmorgen zelf voor en daar maar rap van geprofiteerd. Verder snikheet. Zaterdagavond een etentje in de Cleijne Tafel ze heeft daar goed gesmuld van de mixed grill. Zondagmorgen naar Zwartberg, voetbaltoernooi. En zowaar dat we op 1 mei bevrozen en uitgeregend zijn in Harelbeke, zo zijn we in Zwartberg "rood" gebakken. Voetbal kijk je vanop de zijlijn van het veld en dan sta je gegarandeerd in de blakende zon. Er stonden daar wel een paar legertentjes maar die stonden zo opgesteld dat je de voetbal niet kon volgen dus stoelen naar buiten gesleurd langs de zijlijn... Sarah goed ingesmeerd met een 50+ zonnecreme maar haar oren vergeten ! Natuurlijk is haar 1 oor mooi rood en doet het wat pijn op mijn reactie dat we morgen poten en oren zullen eten op de bbq laat ze haar tanden zien en gromt ze gevaarlijk. Oppassen dus. Morgen nog een dagje thuis van alles en nog wat te doen en dan dinsdag terug naar hotel GHB.

1 opmerking:

Anoniem zei

1 (één) rood oor! dat wil ik zien!
Intussen stuur ik je toch een kusje tegen de pijn liefste Sarah.
Wij komen woensdag (scan) en donderdag (chemo) ook naar GHB.
Maar we blijven (hopelijk) niet slapen.
High five en een kusje voor je oor
Benjamin