donderdag 21 mei 2009

Het kabbelt verder

Ons leven kabbelt verder. Echt eraan wennen doen we niet, we moeten nog elke week naar GHB voor die Interferon-kuur en worden dus ook nog elke week geconfronteerd met de minder leuke dingen des levens. Het is gewoon wraakroepend al die kinderen die door een hel moeten in de hoop te kunnen genezen. Sarah doet het nog steeds goed, ze verdraagt de Interferon zeer goed, heeft weinig of geen problemen. We moeten enkel oppassen niet overmoedig te worden 2 of 3 evenementen op een weekend is gewoon too much dan vertaalt zich dat in oververmoeidheid enz. Een mens raakt zo snel weer verzeild in de "dagdagelijkse" sleur van het leven ,dat je zéér vlug weer mee draait in de mallemolen en oeps dan wordt men op de vingers getikt. Binnenkort komen de examens er weer aan en dan het einde van het schooljaar. Ze heeft het verdorie toch maar gedaan onze dochter ze spartelt zich overal redelijk goed doorheen en ik hoop voor haar dat ze dit schooljaar kan afronden met een gil van kan niet meer van "yeah, ik heb het toch maar gedaan". En dan het zomerkamp, hopelijk komt er dit jaar weer geen kink in de kabel en dan eindelijk 2 maanden vakantie, ze zal ervan genieten. Eind van het schooljaar "stop" ik met de blog het zal dan wel welletjes geweest zijn.

2 opmerkingen:

Liesje zei

Hehe, eindelijk gedaan dan!
Is alles goed met jullie?
Ik moet morgen voor de ALLERALLER laatste onderzoeken gaan en hopelijk plannen ze dan een datum voor mijn porta-cat eruit te halen!
Sarah, nog héél erg veel succes met je examens!

Liesje

Anoniem zei

Hey Sarah,
Ik hoop dat je examens goed verlopen zijn.
Voor mij waren het nog maar gewoon toetsen hé.
Misschien zien we elkaar zaterdag wel als ik op kamp vertrek, maar ik weet niet of je mee gaat.
Dikke knuffel,
Britt